Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

PostHeaderIcon Με σήμα τον έφηβο



Έλα εδώ και πες μου κάνα-δυο πράγματα φίλε σύγγαυρε. Είχες ομάδα φέτος? Γιατί εγώ δεν έτυχε να δω κάτι που έστω θα μου θύμιζε τα περσινά ή κάτι από αυτό που αυτοί που έχουν διαβάσει λένε ποδόσφαιρο.

Χρείαζεται μια ομάδα να αλλάξει προπονητή που της κάνει νταμπλ και τη βάζει σε ένα καλούπι που παίζει κατά καιρούς ελκυστικό ποδόσφαιρο? Γιατί εγώ δεν είδα μόνο την αλλαγή, αλλά και τη μεγαλοπρεπή αποτυχία αυτής της κίνησης. Δεν κατάλαβα ποτέ αυτή την γραμμή "είσαι μικρός και δε χωράς τον Ολυμπιακό μου". Άσε τον άνθρωπα για 2 χρονάκια να σου κάνει την ομάδα όπως την έχει στο μυαλό του και μετά αν δε σου κάνει και κλαις τα λεφτάκια σου, στείλτον με δυσμενή μετάθεση.

Θα μου πεις φταίνε οι τραυματισμοί. Λυπάμαι, αλλά φταίει η ομάδα, η διοίκηση και ο προπονητής για την προετοιμασία που δεν ήταν ούτε καν αθλητική. Αν είχες τρέξει τα χιλιομετράκια σου το καλοκαιράκι, στην ακρογιαλιά, δε θα χτύπαγες τα μπουτάκια και τα γαμπάκια σου. Επίσης, αν έκανες λιγότερες μέρες διακοπές τα χριστούγεννα μικρέ λάγνε μπαλαδόρε, μπόρει και να μη χάλαρωνε τόσο ο κώλος σου και να μπορούσες να θεωρηθείς παραγωγικός μέχρι και το Μάιο που τελείωσε το πρωτάθλημα.

Μάλλον όμως έχω άδικο. Νίκησες τον ΠΑΟ 2 φορές ρε. Με 2 γκολ του Μήτρογλου και 1 του Ντάρμπισιρ. Κομπλέ. Αυτοσκοπός: επετεύχθην! Άριστα 10. Αν δε με κακομάθαινες τα τελευταία χρόνια με τα συνεχόμενα πρωταθλήματα, μπορεί και να σου έλεγα πως μου είναι αρκετό να νικήσω τον βάζελο 2 φορές. Αλλά να σου πω κάτι? Πέτσα μου ρε. Δεν πας να φας 4 και 5?? Φερε το μεταλλικό φλυτζάνι στον Πειραιά, κάνε με να παίζω όμορφη μπάλα, δώσε μου ένα λόγο να έρθω να τη δω αυτή τη μπάλα από κοντά, και ας χάσω 2 ματς τη σεζόν.

Πολύ θα μου άρεσε να συνεχίσω τη φλυαρία μου, αλλά θέλω να διαβάσω γιατί δεν κατάφερες να φέρεις το Βαλβέρδε. Μάλλον το οικονομικό θα φταίει, δε μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο, αγαπημένε κοουτσόπροεδροαρχηγάρα μου.

1 σχόλια:

poulen είπε...

3erw kai egw mia omada pou pairnei double kai einai ypo dialysh!

Re mhpws o timour einai eley8eros?

fainetai oti o swstos sxediasmos kai i logiki einai kati agnwsto stous ellinikous syllogous!

Δημοσίευση σχολίου

Starting Lineup

Supporters

Score